środa, 29 kwietnia 2015

..kozy nad Wisłoką

Trasa: Mielec - 15 km

Uwielbiam wiosnę! Nie ma nic piękniejszego niż kwitnące drzewa i kwiaty, zapach bzu czy świeżo skoszonej trawy i ziemi rozgrzanej słońcem. Tak i to mówię ja! Sezonowa alergiczka :) Kręciłam się dzisiaj trochę na rowerze, głównie po mieście. W końcu będąc na osiedlu Borek wjechałam między ogródki działkowe i przed szkołą podstawową w Złotnikach skręciłam w asfaltową drogę prowadzącą na wał nad Wisłoką..

Mielec,Wisłoka,łąki,kozy

Wszystko w pełnym rozkwicie, aż miło popatrzeć :) 

Mielec,Wisłoka,łąki,kozy

Kto by pomyślał, że w mieście tuż za wałem można się poczuć prawie jak na wsi :)

Mielec,Wisłoka,łąki,kozy

Tak sobie jechałam przy wale beztrosko, a tu..kozy :) Całe stado.. 

Mielec,Wisłoka,łąki,kozy
Mielec,Wisłoka,łąki,kozy

Jak wiadomo kozy to zwierzęta bardzo ciekawskie i żarłoczne. Jedna z nich chętnie mi pozowała do zdjęć, za garść koniczyny :) 

Mielec,Wisłoka,łąki,kozy
Mielec,Wisłoka,łąki,kozy

Po chwili zaczęła się schodzić reszta. Te bardziej kumate zdążyły już wcześniej poprzegryzać sobie powrozy, którymi były przywiązane do metalowych prętów. Były też próby podgryzania mojego aparatu. Kiedy zaczęły dobierać się do roweru, postanowiłam powoli się ewakuować :)

Mielec,Wisłoka,łąki,kozy
Mielec,Wisłoka,łąki,kozy

Jak widać kozy też lubią psikusy. Jedna próbowała zasłonić jęzorem koleżankę podczas pozowania :)

Mielec,Wisłoka,łąki,kozy
Mielec,Wisłoka,łąki,kozy

Po paru kilometrach dotarłam do miejsca, gdzie jest ujęcie wody dla miasta..

Mielec,Wisłoka,łąki,kozy
Mielec,Wisłoka,łąki,kozy

 Na progu spiętrzającym wodę ryby zdawały się mieć świetną zabawę..

Mielec,Wisłoka,łąki,kozy
Mielec,Wisłoka,łąki,kozy

Wróciłam na Stare Miasto ścieżką na wale..

Mielec,Wisłoka,łąki,kozy

2 komentarze:

  1. Uwielbiam wiosnę, do kóz i baranów zawsze miałam słabość ;) Świetne kadry, chwycić w kadrze rybę podczas takiej zabawy to jest COŚ :) Gratuluję :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię kozy i owce. Kozy jak dla mnie są dodatkowo dość śmiesznymi zwierzętami. Strasznie ciekawskimi i zadziornymi :)

      Usuń